Thursday, June 16, 2011

Hari Rawatan Komplementari

Satu tugasan yang Leech Miracle bg kt aku untuk tujuan memperkenalkan terapi lintah ni kt orang ramai. Jadi aku menganjurkan Hari Rawatan Komplementari ni, dengan menggabungkan beberapa rawatan-rawatan alternatif yang wujud. asalnye Leech Miracle bg cadangan suh buat hari terapi lintah. tp aku pkr tkot xde sambutan sangat. lagipon topik hari 2 pon da bunyi cam scary.. lintah..yucks.. so aku bg la cadanagn aku sndiri..wt hari rawatan komplementari ni..

so hari rawatan komplementari ni akan berlangsung pada 25 Jun 2011, hari Sabtu, bermula jam 10.00 pg hingga 5.00 ptg, bertempat di dewan perumahan pantai permai, blok d, perumahan pantai permai.. depan kedai ayam golek, blakang petronas.. sape2 yg biasa area pantai dalam ni, tau kot dewan ni ktne..

antara rawatan atau pameran yg ad ms 2 ialah terapi lintah, terapi aura & gelombang, refleksologi, minuman kesihatan tricajus, minyak sapu jerslin power oil n hydrotherapy..ni antara perubatan-perubatan alternatif yang berminat utk join kitorg..so sape2 yg berminat nk tau sal rawatan2 ni ke, nk cube ke, nk tgk2 je ke..blh lah datang pada hari tu nanti k..

stakat ni je la dlu utk hari ni..nnt ad ms aku tambah lg info sal Hari Rawatan komplementari ni.. harap kepada sape2 pembaca yang singgah disini, bolehlah tolong2 hebahkan kt kawan2, n paling penting, jemput datang ye.hehe

salam..

1 bisik - bisik:

D-zack said...

oo lupa nk gtau.. sebarang pertanyaan boleh hubungi event manager, Dz +60193366620 atau Faiz +60126227575 .. x pon call je trs klinik kami n ckp je ngn sape2 kt c2.. Leech Miracle +60322823782..tq..
salam